معرفی ترسناک ترین اسکیپ روم ها در اروپا

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

معرفی ترسناک ترین اسکیپ روم ها در اروپا

همانطور که میدانید، اسکیپ روم ها یا اتاق های فرار، یک بازی ماجراجویی فیزیکی هستند که در آنها، بازیکنان مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را با استفاده از سرنخ‌ها، راهنمایی‌ها و استراتژی ها حل می‌کنند تا به اهدافی دست یابند. در ابتدا، اتاق‌های فرار به صورت موقتی در مکان‌های تفریحی پدیدار می‌شدند و نوع بازی اینگونه بود که طراحان اشیا و راهنمایی‌های لازم را در گوشه و کنار پنهان می‌کردند و بازیکنان با پیدا کردن آنها باید از آن محیط خارج می‌شدند. اما امروزه، این بازی های اتاق فرار، دارای ژانرهای ترسناک، معمایی و هیجان انگیز میباشند که در کشورهای اروپایی، غالبا نوع ترسناک و وحشت آنها طراحی میشود. به همین جهت، ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا به دلیل هیجان بسیار بالا و ترس و اضطرابی که به همراه دارند، نسبت به سایر اسکیپ روم ها با استقبال بیشتری مواجه شده اند. در ادامه به معرفی تعدادی از ترسناک ترین اسکیپ روم ها در اروپا خواهیم پرداخت.

اتاق فرار ESCAPE PLAN در لندن

THE BATTLE FOR BRITAIN یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین بازی های این مجموعه میباشد که شرایط جنگ جهانی دوم را پیاده سازی نموده است. سناریوی این بازی بدین گونه است که، روز هجدهم اوت 1940 میباشد و لوفت وافه یک حمله مجدد به انگلیس را آغاز نموده است، جایی که پایگاه هوایی شما توسط موج اول بمباران شدید مورد حمله قرار گرفته است. شما و گروهتان باید به عنوان تنها بازماندگان ، به اتاق عملیات استراتژیک دسترسی پیدا کنید و تمام نیروی RAF را برای نجات انگلیس بسیج نمایید. اما با نزدیک شدن حمله دوم ، آیا می توانید خود را نیز نجات دهید؟ علاوه بر تلاش برای آزادی از شرایط جنگ، همزمان باید تلاش کنید تا در مقابل آلمان پیروز میدان باشید و به همین دلیل هیجان بسیار زیادی را در آن تجربه می کنید. حداکثر تعداد بازیکنان در این اسکیپ روم 6 نفر و حداقل آنها 3 نفر میباشد. این بازی از منطق ، استراتژی و ارتباطات بیشتری بهره می برد و یک فینال ناخن جو را ارائه می دهد.


 اسکیپ روم OPOLUM در آلمان

تصور کنید که 60 دقیقه در اتاق فرار تنها نیستید ، اما یک ماجراجویی بی نظیر را در اتاق های مختلف تجربه کنید. ترکیبی بی نظیر از بازی خروجی و عناصر بازیگری. معماهای هیجان انگیز و مشارکتی درست در Speicherstadt هامبورگ در انتظار شما هستند. کمیساریای مشهور وینترز به یک پرونده جدید مشکوک است. هفته هاست که دانشمندان بدون هیچ اثری ناپدید می شوند. او بهترین محققان شهر را با شما استخدام کرده است. تحقیقات خوب پیش می رود تا زمانی که Winters بدون هیچ اثری ناپدید میشود و شما در حال جست و جو هستید. آیا گمشده را پیدا خواهید کرد؟

اتاق فرار HOTEL DE MALA MUERTE در اسپانیا

این اسکیپ روم حکایت از هتلی دارد که در خارج از شهر واقع شده و پذیرای عموم مردم با حریم خصوصی خاص خود میباشد. در این هتل چه چیزی در انظار شماست؟ برای کشف این بازی ترسناک باید گروه های 2 تا 6 نفره تشکیل دهید و 75 دقیقه فرصت دارید تا معماهای این اتاق فرار را حل نمایید. فضای این هتل بسیار مبهم و ترسناک است و در آن مرگ هایی اتفاق می افتد که شما را تا مرز جنون میترساند.

اسکیپ روم panik room در فرانسه

از بازی های بسیار پرطرفدار و البته ترسناک در میان اتاق فرارهای فرانسه می توان به panik room اشاره کرد. در این بازی مهیج ۶۰ دقیقه زمان دارید و باید بتوانید در این مدت، از سرنوشت آخرین ساکنین این خانه مطلع شوید. در واقع شما در این اتاق فرار در تسخیر ارواح قرار گرفته اید و باید با حل کردن معماهای مختلف طلسم را نابود و از خانه ارواح نجات پیدا کنید.

اتاق فرار gamescape در آمستردام

یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم ها در آمستردام که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، gamescape می باشد. در این بازی به شما یک تا دو ساعت زمان داده میشود تا نتیجه تحقیقات یکی از اساتیدتان را به معرض نمایش بگذارید. سالها قبل یکی از اساتید شناخته شده شما در دانشگاه باستان شناسی ناپدید میشود و شما و گروهی از دوستانتان تصمیم میگیرید نتیجه تحقیقات وی را انتشار دهید. نکته مهم اینکه، باید دقت بسیار بالایی برای انجام این کار داشته باشید، در غیر این صورت سرنوشت استادتان برای شما نیز تکرار خواهد شد.

اتاق فرار AIM | Aldgate در لندن

هدف اصلی در این اتاق فرار رهایی از چهار اتاق تسخیر شده شیطانی با طراحی و جلوه های ویژه بسیار وحشتناک می باشد. نور قرمز محیط بر استرس و ترس شما تا حد زیادی تاثیرگذار است و به همین دلیل تمرکزتان را برای حل معماهای چالش برانگیز کم می کند. در این اتاق فرار سناریوهای متعددی پیاده سازی شده اند و همگی به شدت مورد توجه افراد در گروه های سنی مختلف قرار گرفته اند. به عنوان مثال، Patient Zero 2150 شرایطی را پیاده سازی می کند که شما نجات دهنده سیاره از بیماری مهلک و کشنده هستید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.