بهترین اتاق فرارهای ترسناک تهران

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

بهترین اتاق فرارهای ترسناک تهران

در این پست قصد داریم پنج تا از مهیج ترین اتاق فرارهای تهران را معرفی کنیم.اسکیپ روم و ژانرهای طراحی شده برای آنها با تنوع زیادی مواجه می باشد و با توجه به هدف گیم مستر یا مدیر بازی، مخاطبین اصلی و فرهنگ و روحیات آنها سناریوهای مختلفی طراحی میشود.اگر دوست دارید با دوستانتان 60 دقیقه مهیج با بالاترین سطح آدرنالین را تجربه کنید، در ادامه با ما باشید.
اتاق فرار ترسناک قربانی
در این اتاق فرار، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست! در واقع با قدم گذاشتن در این اتاق شما از سناریوی اصلی اطلاع زیادی ندارید و به مرور به کمک نوشته ای مکتوب که بعد از حل کردن چند معمای اول بدست می آورید، دلیل حضورتان و هدف اصلی از این بازی را متوجه خواهید شد.اتاق فرار قربانی در مجموعه وست روم در بلوار فردوس پیاده سازی شده و تنوع بالایی در معما دارد اما حل کردن آنها به اندازه تحمل ترس و وحشت حاکم بر فضا سخت نیست. برای این بازی به یک تیم 4 تا 6 نفره نیاز دارید که بهتر است همگی شجاع و اهل هیجان باشند تا بتوانید براحتی معماها را حل کنید و از اتاق آزاد شوید.
اتاق فرار ترسناک کافه متروکه
این اتاق فرار ترسناک در مجموعه گریت اسکیپ طراحی شده است که در منطقه خیابان اشرفی اصفهانی قرار گرفته و ژانر اصلی آن ترس و وحشت می باشد. داستان و ماجرای اصلی از جایی شروع میشود که گروهی از افراد علاقه مند به امور ماورایی کتابی درباره ارواح شیطانی و اهریمی را در کافه ای متروکه شروع به رمزگشایی می کنند. نتیجه این رمزگشایی قتل تک تک آنها توسط ارواح شیطانی می باشد و حالا شما و افراد تیم تان در یکی از روزهای سرد زمستان تصمیم میگیرید که فضای داخلی کافه را از نزدیک ببینید. در نهایت شما گرفتار ارواح شیطانی و افراد به قتل رسیده توسط آنها میشوید و با وجود رعب و وحشت بسیار زیادی که در فضا وجود دارد، تنها 60 دقیقه زمان دارید تا با حل معماهای متعدد از کافه نجات پیدا کنید، در غیر این صورت سرنوشت شما شبیه به سایر افراد به قتل رسیده در کافه خواهد شد. علاوه بر ژانر ترسناک اتاق، معماهای به ظاهر پیچیده اما ساده ذهن شرکت کنندگان را تا حد زیادی به چالش میکشد که بر شور و هیجان بازی کمک زیادی می کند.
اتاق فرار ترسناک نفس کش
اتاق فرار ترسناک نفس کش یکی از هیجان انگیزترین سناریوها را بر اساس فیلمی به همین نام پیاده سازی می کند و در مجموعه dimescape در تهرانپارس می توانید یک ساعت از عمرتان را در بالاترین سطح از ترس و وحشت تجربه کنید. سناریوی در نظر گرفته شده برای این اتاق فرار به این صورت است که، شما و افراد تیم تان قصد سرقت 300 هزار دلار از خانه ای دارید که پیرمردی بازنشسته و نابینا در آن زندگی می کند. برخلاف تصور اولیه تان که سرقت از پیرمرد نابینا کار سختی نیست، در طول ماجرا با تبحر بسیار بالای پیرمرد غافل گیر میشوید و به دام خواهید افتاد. در طول بازی باید تلاش کنید تا با بدست آوردن سرنخ ها و حل معما در نهایت بتوانید از دام پیرمرد نجات پیدا کنید، در غیر این صورت به قتل خواهید رسید. لازم است بدانید که سطح ترس و وحشت در این اتاق به اندازه ایست که تنها افراد بالای 20 سال با سلامتی جسمی کامل می توانند وارد اتاق شوند. سطح معماها متوسط بوده و با کمی تمرکز و کنترل استرس و کار گروهی می توان آنها را حل کرد.
اتاق فرار قصاب قاتل
از دیگر اتاق فرارهای ترسناک تهران می توان به اتاق ترسناک قصاب قاتل اشاره کرد که در مجموعه رویال اسکیپ طراحی و پیاده سازی شده است. برای اینکه بتوانید قبل از ورود به این اتاق کمی با شرایط آشنا باشید، لازم است بدانید که در این اتاق قصاب قاتلی وجود دارد که یکی از دوستان شما را گروگان گرفته یا شاید به قتل رسانده باشد! در واقع با ورود به اتاق است که پی به اصل داستان خواهید برد و با یک گروه 4 تا 8 نفره از دوستان خود شاید تنها نجات دهنده یکی دیگر از دوستان صمیمی تان باشید. تمام افراد گروه با چشم های بسته وارد اتاق میشوند و صداهای وحشتناک به میزان هیجان شروع بازی کمک زیادی می کند.
اتاق فرار کالبد شکافی
اتاق فرار ترسناک کالبد شکافی یکی از دلهره آورترین سناریوهایی می باشد که می توانید در مجموعه بلادی هاوس در منطقه شهران تجربه کنید. سناریوی این اتاق به این صورت است که شما در دهکده ای کوچک در دهه 80 میلادی زندگی می کنید و متوجه میشوید که متوجه میشوید تمام افراد خانواده ای به قتل رسیده اند و جسد آنها شناسایی میگردد. با توجه به اینکه یکی از جنازه ها قابل شناسایی نمی باشد، پلیس از خانواده راسل کمک میخواهد تا در شناسایی جسد به آنها کمک کند. بعد از انتقال جنازه برای خانواده راسل تمام افراد خانواده به طرز مشکوکی کشته میشوند اما جسد سالم است. نقش شما از این قسمت به بعد شروع میشود. چون با گروهی از دوستانتان تصمیم میگیرد وارد خانه شوید و از اصل ماجرا سردر بیاورید. با قدم گذاشتن در این مسیر با اتفاقات بسیار عجیب و ترسناک مواجه میشوید و باید در یک عرض یک ساعت خودتان را از این ماجرا نجات دهید. برای تجربه هیجان در این اتاق فرار ترسناک به گروه 4 تا 6 نفره نیاز دارید.

توجه داشته باشید که اتاق فرار علیرغم مزایای بسیار زیادی که دارد، تجربه این بازی ها برای برخی از افراد مناسب نمی باشد و ممکن است آسیب های روحی و جسمی به آنها وارد کند. افرادی با شرایط زیر بهتر است دقت زیادی در انتخاب این بازی ها داشته باشند:
  • کودکان زیر ۱۵ سال
  • خانم های باردار
  • افرادی که به بیماری های قلبی و خاص مبتلا هستند
  • افرادی که فوبیای بسته شدن دست و پا، تاریکی و قرار گرفتن در اتاق های تنگ و کوچک دارند


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.