معرفی 5 اتاق فرار هیجانی برای موبایل

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

معرفی 5 اتاق فرار هیجانی برای موبایل

اگر از علاقه مندان به بازی های ترسناک اتاق فرار هستید و به دلیل محدودیت های کرونا، نمی خواهید به صورت حضوری در این بازی های جذاب شرکت کنید، با این مطلب همراه باشید تا با 5 اتاق فرار هیجانی برای موبایل آشنا شوید. این بازی ها به قدری هیجان انگیز هستند که می تواند گفت دست کمی از هیجان انگیز ترین بازی های اسکیپ روم تهران ندارند. جالب است بدانید که، قبل از به شهرت رسیدن اسکیپ‌روم‌ها در دنیای واقعی، این بازی ها در قالب بازی‌های ویدیویی وجود داشتند و یکی از مزایای آنها در این است که می‌توانید به تنهایی لذت یک هیجان را تجربه کنید و از یک ماجراجویی ناب مجازی لذت ببرید. به عبارت دیگر، شما با نصب این بازی ها می توانید اتاق فرار را در هر زمان و مکان تجربه نمایید و لحظات هیجان انگیزی را با حل معماهای چالش برانگیز سپری کنید. در ادامه به معرفی این بازی های فوق العاده برای موبایل خواهیم پرداخت.

بازی WAR ESCAPE

نام فارسی این بازی، فرار از جنگ است که با بیش از 1.000.000 نصب بر روی گوشی های اندروید و آیفون توانسته است موفقیت چشمگیری داشته باشد و نظر بسیاری از علاقه مندان به بازی های اتاق فرار را در سراسر جهان به خود جلب کند. نقش شما در این بازی بدین صورت است که به عنوان یک زندانی جنگی، قصد فرار از یکی از زندان های مخفی و دورافتاده در اروپا را دارید. شما در مسیر خود با چالش های بسیاری رو به رو می شویدکه برای حل کردن آنها بای به سرنخ ها و پازل ها توجه ویژه ای داشته باشید. جالب است بدانید که، معما ها و پازل های این بازی، به شکلی منطقی طراحی شده‌ اند و با دنیای واقعی شباهت های زیادی دارند. به عنوان مثال در برخی از لوکیشن ها باید رمز گاو صندوق را پیدا کنید و یا با پیدا کردن زنجیر و ترکیب آن با یک میله اهرم درست کنید و با استفاده از آن سعی کنید از بند زندان خارج شوید. در حال حاضر این بازی دارای 15 لوکیشن می باشد که موجب شده است، سطح دشواری بازی حالت خطی داشته باشد. به طوری که با خروج از هر لوکیشن و ورود به لوکیشن دیگر میزان چالش ها بیشتر شده و با مکانیسم ها و لایه های جدیدی در معما ها و پازل ها رو به رو خواهید شد. 
توجه: در حال حاضر امکان نصب رایگان این بازی برای گوشی های اندروید و IOS امکان پذیر است.

بازی Adventure Escape: Asylum

بازی فرار برتر یک بازی جذاب رایگان بوده و دارای ژانری رازآلود و ماجراجویی می باشد که شما را در 10 فصل جذاب به چالش می کشد. سناریوی این بازی بدین گونه است که، که شما در نقش دختری به نام آنا در حالی که تمام خاطرات خود را فراموش کرده اید در یک تیمارستان از خواب بیدار می شوید. در این بازی هیجانی شما باید خاطرات خود را به یاد آورید تا از دست قاتلی که در تیمارستان است فرار کنید. در این بین، همانطور که آنا سعی در فرار دارد ، یک دختر مرموز با هشدارهای مفید شروع به ظاهر شدن می کند. آیا دختر حاصل خیالات آنا است؟ یا آیا گذشته آنا بیش از آنچه او می داند وجود دارد؟ به میلیون ها بازیکن خوشحال Adventure Escape بپیوندید و ببینید آیا می توانید رمز و راز پناهندگی را حل کنید! گرافیک این بازی بسیار جذاب است و شما میتوانید با پیدا کردن اشیاء مخفی و راز و رمزهای گذشته، خود را آزاد نمایید. این بازی نیز برای انواع سیستم عامل های موبایل در دسترس می باشد.

بازی Darkmoor Manor

بازی فوق العاده زیبا و چالش برانگیز Darkmoor Manor Paid، با داشتن حجمی کم، گرافیک و کیفیت صدای بی نظیری را به شما هدیه میکند که باعث می شود لذت یک اتاق فرار حرفه ای را تجربه نمایید. سناریوی این بازی بدین گونه است که شما به تنهایی در یک اتاق مرموز بیدار می شوید و نمیدانید چطور به این مکان منتقل شده اید! از پنجره ی اتاق هوای مه الود به چشم میخورد و شما میخواهید بدانید چه مدت است که در این اتاق هستید ؟! درب اتاق قفل می باشد و شما حکم یک زندانی را دارید و هم اکنون تمام فکر شما فرار از این اتاق است! بله شما می بایستی با حل پازل های مختلف و چالش برانگیز اسرار و اتفاقاتی را که روی داده است، متوجه شوید و یک ماجرای جدید را آغاز کنید. شما باید در محیط های واقعی و سه بعدی پازل های متعددی را حل کنید به عنوان مثال در یک ماشین فرسوده ی قدیمی باید به دنبال کلید بگردید تا از این محیط رهایی یابید و … 
توجه: در حال حاضر نصب این بازی فقط برای گوشی های اندروید امکان پذیر است.

بازی The Room Three‏

بازی اتاق 3، یک بازی فیزیکال است که با پازل و چالش های فکری نهفته در خود شما را به دنیای تاکتیکی شگفت انگیز خود دعوت می کند. این بازی به شدت مرموز و فکری می باشد و هر چالش آن برای خود داستان منفردی دارد. در این بازی، به جزیره ای دور افتاده و اغواگر سفر خواهید کرد که باید از تمام قوه فکری و مغزی خود استفاده کنید تا زنجیره ای از پازل ها بی نظیر را که توسط شخصی مرموز به نام “هنرمند” طراحی شده اند را حل نمایید تا خود را از این جزیره نجات دهید. جالب است بدانید، بعد از این که خودتان را نجات دادید هم ماجراهای بیشتری منتظرتان هستند. این بازی نیز برای انواع سیستم عامل های موبایل در دسترس است.

بازی Fear in Hospital

در اتاق فرار Fear in Hospital سناریو بدین گونه است که؛ شما متوجه میشوید که دو روز است با دوست صمیمی تان تماس نگرفته اید و آخرین بار دوستتان به بیمارستانی تاریک و مخروبه در شهر ارواح رفته است. شما برای نجات او به این شهر می روید و در این بیمارستان متروکه زندانی می شوید و باید با حل کردن معماهای مختلف، خودتان را از عمارتی متروکه با ارواح و زامبی ها نجات دهید. . این بازی از نظر رنگ دارای تنوع بالایی می باشد و جلوه های صوتی و تصویری به کار رفته در آن شما را در محیط واقعی قرار می دهد تا هیجان بیشتری را تجربه کنید. در حال حاضر، دانلود این بازی در گوشی های اندروید و آی او اس امکان پذیر است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.