انتخاب اتاق فرار

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

انتخاب اتاق فرار

اگر به بازی های هیجان انگیز و ترسناک اتاق فرار علاقمند هستید،حتما یکی ازدغدغه های شما انتخاب اتاق فرار متناسب با روحیاتتان میباشد. در این مقاله شما را در جهت انتخاب بهترین گزینه برای گذراندن ساعتی خوش و پرهیجان در اتاق فرار مناسبتان راهنمایی خواهیم کرد.مجموعه وست روم اسکیپ که بهترین اتاق فرار تهران میباشد، با ارائه سه بازی با ژانرهای مختلف ترسناک،خیلی ترسناک و ترسناک درام به شما امکان انتخاب گزینه مورد علاقه تان را میدهد.در واقع پس از ورود به مجموعه و  قبل از شروع بازی ، گزینه ای را از میان یکی از ماموریت ها انتخاب خواهید کرد.
هر اتاق بازی فرار، رسالت منحصر به فرد خود را دارد.یعنی با انتخاب مأموریتی که می خواهید خود را به چالش بکشید ، می توانید ماجراجویی خود را انتخاب کنید. شاید شما در تلاش هستید که یک قطعه هنری را از یک موزه را بدزدید ، یا قصد فرار از زندان را دارید ، یا سعی در تعمیر سفینه فضایی در مریخ دارید. هنگامی که وارد اتاق فرار می شوید ، بلافاصله به دنیای دیگری منتقل خواهید شد ، زیرا محیط اطراف شما با موضوع ماموریت شما مطابقت دارد. شاید شما خود را در یک گالری هنری فانتزی یا پشت میله های زندان انفرادی و  یا در ماژول فرماندهی یک سفینه فضایی کامل با صفحه نمایش ها و کنترل های پیشرفته ببینید. این دنیای همه جانبه به شما کمک می کند تا احساس کنید در واقعیت داستان ماموریت خود را تجربه می کنید.
هنگامی که وارد اتاق بازی فرار می شوید ، راهنمای بازی شما ، کارمند اتاق فرار که در طول بازی به شما کمک خواهد کرد ، اطمینان حاصل می کند که در مورد اتاق فرار ، قوانین ، صریح و روشن هستید و به سوالات اولیه خود پاسخ می دهید. سپس ، ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که ماموریت شما را به طور کامل توضیح می دهد. پس از پایان فیلم ، تایمر یک ساعته شما شروع به شمارش معکوس می کند! از آن به بعد ، شما مستقیماً با اشیا و وسایل موجود در اتاق در تعامل خواهید بود تا همه سرنخ ها را برای خارج شدن از اتاق فراری که می توانید پیدا کنید ، کشف کنید.
نگران نباشید ، شما در اتاق فرار تنها نخواهید ماند! راهنمای بازی ، که بازی شما را از طریق دوربین ها و میکروفون های اتاق رصد می کند ،به شما سرنخ هایی میدهد. اگر می خواهید از یکی از سه سرنخ خود استفاده کنید ، راهنمای بازی آن را به شما می دهد. همچنین ممکن است راهنمای بازی به طور داوطلبانه چند نکته اضافی برای فرار از اتاق در طول ماجراجویی نیز به شما ارائه کند . 
اسکیپ روم ها برای همه افرادی در نظر گرفته شده اند که دوست دارند از آن لذت ببرند ، به صورت تیمی بازی کنند و به دنبال تجربه چیز جدیدی هستند.اگر شما یک گروه از دوستان ، خانواده یا همکاران باشید ، جا برای همه تان وجود دارد. اتاق فرارها  همچنین برای تیم سازی عالی هستند.چرا که پس از بسته شدن درب ، گروه شما پیرامون یک هدف متحد می شوند و با هم تلاش می کنند تا به موقع از اتاق خارج شوند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.